2009-02-04

Trött...

Nu har sömnbristen från i morse kommit ikapp mig. Men det är ju bara 3 timmar kvar tills man får åka hem och bädda ner sig igen så det är ingen fara.

Jag behöver verkligen börja träna igen. Min kropp säger mig att det behövs. Frågan är bara vad och hur man ska träna. Löpning är ju ingen hit direkt så det är uteslutet, inlines säsongen ligger ju ett par månader framåt i tiden så det får vänta, man får väl försöka sig på att gymma lite istället, men var???????? G-viken, Eyrabadet eller det där på stan som jag inte vet vad det heter????? Ja det är bara kvar att bestämma sig!?!?!

5 kommentarer:

  1. Varför inte prova Friskis&Svettis?

    SvaraRadera
  2. Närhet är viktigt så jag skulle nog rösta på g-vik faktiskt. Sen så får du hitta någon som är nästan lika bra som jag på badminton :)

    SvaraRadera
  3. Just d friskis o svettis ska du ju träna på! Helt rätt!

    SvaraRadera
  4. Har jag fattat fel eller, trodde mest det var medelålders damer i cykelbyxor som tränade på F&S. Lite fördomsfullt kanske. Lutar nog åt g-viken ändå.

    SvaraRadera
  5. Ja du är fördomsfull, det är helt blandat där dom har ett kanon fräscht gym där. Jag tycker verkligen att du ska ta dig en titt där, boka in ett provpass det kostar inget. Ge det en chans, jag lovar att du inte kommer bli besviken!

    SvaraRadera