2009-02-05

Snart....

Snart är den sköna helgen här. Bara 6 timmar kvar på jobbet denna vecka.


När jag vaknade i eftermiddags var jag på ett fruktansvärt dåligt humör, grinig, sur och tjurig. Då kom M och tyckte att vi skulle sjunga "sjörövar Fabbe". Det stod inte riktigt på min önskelista över saker jag ville göra. Men M och A stämmde upp i "skönsång" och efter en stund tänkte jag att ok några ord kan jag väl förmå mig att kraxa ur mig. Så jag "sjöng" med en bit för att sedan bara lyssna. Då säger M - Ja du försökte ju iaf, det är ju bra (Undrar vem som uppfostrat henne). Det dåliga humöret var sen som bortblåst, de små har en förmåga att med bara några ord, få en från sur till glad.

I morgon ska "Silverblixten" servas, alltid lika roligt att lägga några tusenlappar på sånt, om det ändå syntes eller märktes iaf. Men att de byter några remmar och packningar påverkar ju inget mer än plånboken känns det som. Ja ja men det är ju bäst att ta hand om bilen annars blir det bara ÄNNU dyrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar