2009-02-03

2 av 3.......

Då var man tilbaka på sitt arbete igen. Bara en hitresa kvar innan helgen.


Idag är jag otroligty trött, hade svårt att varva ner i morse och då är det ju svårt att somna. Dessutom verkar hemtjänsten (inte min(än))tro att gräsmattan utanför sovrumsfönstret är en bra samlings plats när de ska prata ihop sig om vem som ska till vem av de behövande. Det possitiva är att man får sig en del skvaller till livs. Visste ni t ex att Anita har slutat med p-piller och att Ulla och hennes man ska till Tailand i en månad till sommaren. De är ganska roliga att lyssna på.



Dagens spel: Pyramid (blip.se)

2 kommentarer:

  1. Fy sjutton va du gnäller, jag vet att du är en skvallerkärring :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag erkännde ju att jag tycker de är roliga att lyssna på!

    SvaraRadera