2009-02-18

ZZZZZZzzzzzzzZzzZZzzzz

Just nu är jag så trött att det mesta känns plågsamt-jobbigt. Fattar inte varför det inte går att sova ostört en hel dag el. natt. Igår var jag vaken ca 26h i sträck. Men sov jag hela dagen sen ? NEJ icke. Jag vaknade och va tvungen att gå på muggen. Gick och la mig igen när jag var klar och somnade in i någon timma till, sen vaknade jag igen, då av att sopbilen stod utanför fönstret och testade hur hög tomgång man kan få till på en Scania. Efter detta decibeltest somnade jag iofs om men man blir inte riktigt utvilad när man bara sover i små etapper. Hoppas och tror på en förbättring inför dagens siesta.
Men först ska jag försöka kolla lite när damerna skjuter lite skidor. Hoppas det inte var en "lyckträff" för Helena Jonsson här om dagen när hon tog sitt VM-guld. Jag sticker ut hakan och säger att svenskorna (Helen J och ACO) slutar 1:a och 3:a. Aco tar brons och HJ guld. Heja Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar