2009-02-15

Bolt......

Nu har jag och M kommit hem efter vårt biobesök. Vad finns att säga om det då, jo att det var en bra barnfilm klart sevärd för familjer.
Tyvärr råkade vi ut för ett per "biomarodörer". Bakom oss satt den klassiska "jagmåstekissaNU-familjen" med mer än ett barn mer än vad två föräldrar klarar av. Detta tillhör ju vanligheterna när man går på familjefilm så det var ju ok. Däremot satt det framför oss en lirare som tyckte att tvätt är en dygd som ej skall nyttjas i onödan( läs, aldrig). Han var i 20års-åldern och var där med mamma och pappa. dessutom hade han svårt att bestämma sig för hur och var man har sin tröja. Som grädde på moset passade han på att fylla sin vuxenpamper med vätska under filmens gång mao han kissade på sig(det luktade inte rulltårta).

I bilen på väg hem överraskade M mig. Jag trodde i min enfald att allt jag beskrivit ovan passerat förbi M´s radar, men icke. -Pappa det var en på Bion som verkligen inte duschat innan han gick dit, dessutom var han prickig på hela kroppen.-Han var inge trevlig pappa. Jag svarade att nej det har du rätt i. Då säger den smarta 4åringen - ja ja nu har vi pratat färdigt om det Usch.
Ja ibland underskattar man sina smågenier.
W har äntligen kommit iväg, och fram, till sthlm. Nu blir det några äventyrliga och actionspäckade dagar för henne och faster.

1 kommentar: