2009-02-15

Lite....

"dagen efter" , idag, av någon anledning. Var iofs på kalas/fest igår kväll, men jag tror inte "Colan" bidrar så mycket. Det är mest lite avslaget än så länge. För W är det något helt annat. Hon ska ju få åka med F och L till "den kungliga hufvudstaden" för lite "mini semester".
Pga detta tror jag att jag och M passar på att gå på bio i eftermiddag. "Bolt" verkar vara en film , perfekt för oss.

Igår var det ju del 2 i den sorgliga sång tävlingen de kallar Melodifestivalen. Jag blir fortfarande förvånad över vilken taskig musiksmak det röstande folket har. Hur i allsindar kan man de rösta fram en "fattig" hårdrockskopia till en final i musik. Jag har ju förut sagt heja Markoolio men måste erkänna att det inte hade varit bättre, det var iofs en ganska "skojig" text men det räcker inte när det annars var tamt och halvtrist. Annars var det iaf bättre än förra veckan. Tyvärr tycker jag fortfarande att Petra Mede är tragiskt dålig som programledare, jag saknar Luuk´s torra humor.

Dagens spel: Lumines ( psp )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar