2009-02-28

Igår

Jag var tyvärr lite för trött igår för att orka med några inlägg eller ja vi hade fullt upp fram till 20 tiden och då var jag för trött.
Börjar se ett mönster med våra fredagar, de blir alltid fullmatade. Först var det dagis och skola sen skulle A hämtas och sen och hämta barnen igen för att sen lämna A, i samma veva skulle W skjutsas halvvägs till mormor/morfar. Sen åkte jag och M förbi "den imperialistiska och multinationella hamburger jätten" (jag kom bakom 2st arga och dystertklädda ungdomar på macken igår och de inspererade mig(eller nått)). Sen kom A hem och jag åkte för att plåga min kropp (så känns det idag iaf) med lite innebandy. Helt otroligt vad otränad jag är. Det svartnade för ögonen efter ca 7 min. Det är verkligen dax att göra något åt min genom usla kondis. Appropå kondis idag måste det bli semelpremiär för i år, har varit sugen sen jul typ.
Idag ska vi nog försöka ta oss upp på stan ett tag för lite fönstershopping och förhoppningsvis lite Jensen Böffhaus lunch. Ja och så var det där med Semla oxå.
Trots att M är lite halv förkyld tror jag att hon ska gå på stan med farmor och leta finstövlar och garn till hennes regnbågsfärgade sockar.

Dagens Spel: Wii Sport (Wii)
Låten Just Nu: Sol på våran sida/ Afasi&Filthy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar