2009-04-08

Fan fan fan och fan

Vi har just varit på lek&buslandet och släppt loss.
När vi kom dit började vi med att klättra i den gigantiska uppblås bara dinosaurien. I slutet av en av rutchkanorna hittade vi en mobiltelefon som någon tappat. Eftersom jag är av hyfsat god uppfostran gick jag till informationen med den upphittade luren.
Vi fortsatte att lajja som vi brukar. Efter någon timme återvände vi till nämnda Dino och körde en vända till. När vi sedan skulle gå till nästa aktivitet upptäcker jag ( till min lätta fasa) att min korthållare har lämnat min bakficka( jag vet att jag hade den där t.o.m sista åket). Jag började genast leta i och runt den uppblåsta ödlan men kunde inte hitta den någonstans. Så jag tänkte att någon förmodligen hittat den och lämnat den till informationen eller någon av de som arbetar där. Var det så?????? Givetvis inte. Det finns ju en eller annan klåpare som inte har folkvett nog att göra så utan anser att de har rätten och möjligheten att ta allt som ligger löst. Jävla idioter.
Så nu har jag varit tvungen att spärra alla kort som låg i hållaren. KUL??
Fan för folk utan moral.
För att förvärra saker ännu mer har min sambo lyckats få en liten bot från Q-park. Härlig dag nu får väl FBK jättepisk i kväll.

LJN: Egon/ DLK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar