2009-10-18

Erkännande!

Ja ja jag erkänner. Jag kan lägga ytterligare en siffra till åldersangivelsen. Dubbelsiffror alltså samma två ggr. Men om man ska vara ärlig så bryr det mig inte så jätte mycket. Visst skulle man önska att siffrorna var 2:or istället för 3:or men va ¤an man har ju hunnit med en del oxå.
Jag är ju fortfarande så barnslig att jag älskar att få paket. Och i år var det bara toppen grejor i paketen oxå, vilket är asnice. En hel del kläder och flera böcker, båda stod högt på önskelistan. När det dessutom var snygga kläder och intressanta böcker blev det ju ännu bättre.
(har förresten redan fastnat för mitt nya psp spel och har svårt att lägga ifrån mig enheten; tack)
Så man får väl passa på att tacka de som hjälpte till att bidra till att övergången från 32 till 33 blev så bra. Tack allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar