2009-07-08

Ostadigt.

Det blev lekobuslandet igår. Jag och tjejerna tog med J-man och Henkebenke till detta lek mecka. Oh my freaking god, vi var inte ensamma om att komma på denna lysande idé. När vi anlände var det kö med utsläpp-insläpp. Alltså det där härliga krogkösystemet där man bara släpper in folk när andra går ut. Det gick iofs hyffsat fort att komma in och när vi varit där i ca en timme så droppade det av ganska fort så det var inga problem att röjja duktigt.
Jag och Robban hann dessutom med en liten kvällsrunda på frisbeegolf-banan, så det blev en hel del aktiviteter igår. Skönt efter ett par slödagar.
I dag ska vi (W,M och jag tillsammans med mamma B) åka och hälsa på min mormor.
Dessutom måste jag åka förbi en däckverkstad för ett av däcken på Silverpilen är nästan platt och jag kan inte få bort den fantastiska( inköpt på micro, till överpris pga designen) ventilcapen. Det är säkert gratis(NOT). Är det något man lärt sig den "hårdavägen", är väl att ingenting är gratis något som är en ren underdrift när det gäller bilar.
Nu är iaf 2nätter på Gothia Towers i GBG bokade i semester kalendern, bara resten kvar att lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar