2009-07-01

Livet Leker

Igår var jag och tjejerna iväg och softade och svalkade oss vid Lekenbadet. Det var riktigt toppen med undantag av de genomäkliga mulltoorna. Jag fattar inte riktigt varför vissa inte kan låta bli att förstöra för alla andra. Det finns tre st mulltoor och en av dem var full till bredden med både det ea och det andra, på de andra två hade någon eller några roat sig med att lämna sin spillning på sittringen i stället för i hålet i mitten. Men herrejösses vad f¤n driver någon till sånt. Jag vet att jag kanske framstår som lite fördomsfull när jag nu hävdar att detta illdåd gjordes av ungdomar som använder badet som festplats på kvällar och nätter, men jag är ändå av den uppfattningen.
För övrigt var det verkligen toppen. Vattnet var ca 24 grader, luften var närmare 30. Vi hade köpt med lite käk från Rosalies och satt i gräset och lunchade innan vi helt hänförde oss åt vatten lek. NICE!
På kvällen hann jag även med en runda på discgolfbanan. Det blev ett ok resultat men det känndes som det gick riktigt uselt. Idag kommer som tur är lite nya discar då kanske det känns lite bättre. F¤n vilken prylbög/matriallirare man är trots att man bara är en halvrisig amatör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar