2009-04-17

Smolk...

Vore det inte för det smolk i bägaren som kallas jobb hade detta varit en toppen dag. Det var en service-tekniker på jobbet för att avhjälpa några fel på maskinen. Detta tog hela dagen vilket innebar att min arbetsdag bestog av att följa denne "tekniker" för att vara honom behjälplig. Med andra ord jag hade inte ett skit att göra på hela dan. Astråkigt.

När jag kom hem på eftermiddagen var vädret fantastiskt och vi grillade lite korv till mellis. ¤an va nice med en uteplats där man kan grilla och sedan äta ute på. Båda tjejerna hade kompisar så det var full fart på dem. Dessutom innebar det att jag kunde sitta på uteplatsen och läsa vidare i min bok(Flickan som lekte med elden/Stieg Larsson). Efter det hade jag och M mys medans W var på Gympa och Disco. Sen blev det visst MC till kvällsmat. MAO Riktigt nice eftermiddag och kväll trots en dålig start på dagen. Alla teser stämmer alltså inte. Man behöver inte en bra start för att få en bra dag. Jag har iofs alltid misstänkt att de ljuger lite i "Flingreklamen".

LJN: 500miles/ Pretenders(tror jag det är)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar