2009-03-13

Klimathot......

my as. Nu har det gått lite överstyr med allt snöande. Ska inte våren vara i antågande så här dax, men Nej det snöar tamig f¤n varje dag. Det värsta är ju inte att det snöar i sig utan att det ändå inte ligger kvar. Hade det blivit något kvar hade man ju iaf kunna utnyttjat det för lite snöaktiviteter, men nej igen. Så precis som med livet i övrigt just nu så blir det bara någon mix som vare sig är Bu eller Bä. Mega surt.

Kollade just på Die Hard 4 igen det är fortfarande en riktigt bra film. Nu ska jag kolla dagens avsnitt av Sveriges Värsta Bilförare. Jag fattar inte, det måste ju vara uppgjort. Annars hade styvfarsan rätt när vi övningskörde för några år sedan när han sa: Utgå alltid från att alla andra i trafiken är idioter. Han kan ha haft mer rätt än han trodde. Det kan ju faktist vara så att de flesta är riktiga idioter och då får vi andra(lite egoism måste man väl få ha) passa oss noga. Ingen av deltagarna skulle få tillbaka körkortet förens de klarat en uppkörning tycker jag, men hur rolig tv skulle det bli.

Vi har ett nytt favvo-spel hemma nu. Vi spelar "Den försvunna diamanten" minst ett par ggr per dag. Jag har t.o.m vunnit någon gång. Men i ärlighetsnamn så är det inte så ofta.M däremot är grym och vinner 75-80% av gångerna. Men vad gör det mer än att syrran blir lite småsur. De är lika dåliga förlorare som sin pappa.

LJF: Värsta grymma tjejen/ Magnus Uggla ( till mina tjejer W&M)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar